maandag 7 maart 2016

Shoppen in Amsterdam

Het werd weer eens tijd om eens heerlijk een weekendje te ontglippen van de dagelijkse sleur. En dan kiezen we meestal voor Nederland. Deze keer werd het Amsterdam, alhoewel mijn voorkeur uitgaat naar Rotterdam. Toch was het fantastisch shoppen (ook heel wat window-shoppen, daar heel wat spullen ver boven mijn budget liggen). Ondanks dit heb ik toch weer heel leuke spulletjes op de kop kunnen tikken.
Bij flying tiger vond ik deze fantastische paaseieren helemaal naar mijn smaak
en deze prachige flamigo-prikkers kocht ik ook daar.... laat de zomer en cocktails maar komen...
flying tiger


Ik ontdekte er ook een nieuwe winkel die de naam Sostrene grenes draagt en ik deze fantastisch mooie dozen in alle formaten vond.


sostrene grene

Mijn zwart-wit collectie is dus weer een stukje rijker....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten